HITTA DIN VÄG

Jag har invigt min blogg-vinst, nämligen den coola tröjan Find your trail från Colombia.

Och hur är det då med min egen stig, jo, det börjar staka ut sig.

Först och främst är midsommar uppstyrt och jag längtar något förtvivlat till torsdag kväll när helgen börjar. Sommaren inleds av en bergig stig (som jag ser fram emot det) och nya äventyr och så tror jag att det kan bli ännu fler av den mer spontana sorten. Jag längtar redan till vintern och skidåkning så det lär bli en del snöiga upptåg vintern 2010/2011 också. Vad som händer i höst återstår att se...



Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilken läcker tröja!!



Det känns pirrigt i magen med coren, kommer kännas väldigt ovant att behöva tänka på takt och man måste alltid vara steget före. Men med övning så hoppas jag att det kommer att gå vägen :-) bra att kunna leda både spinn och core eftersom de ofta hänger ihop.



Så mysigt att hela familjen ska vara i sundsvall! Nu är det bara 1 dag kvar! :-) längtar så mycket jag också!



nu hoppas vi att morgondagen går fort!! :-)



Stor kram från norr!!!

2010-06-22 @ 22:57:44
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Träningsglädje

vad snygg du är i tröjan! och härliga framtida planer. jag är med dig! :)

2010-06-23 @ 09:08:15
URL: http://traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback