GLAD NYHET

Sara piggade upp mig med att meddela att jag vunnit en liten tävling på hennes blogg Träningsglädje. Jättekul att få vinna, utan större ansträngning! Det behövde jag här i den dystra sjukstugan.

Priset var en t-shirt med budskapet: "Find your trail" som jag faktiskt tycker verka kunna vara riktigt fin. Jag är väldigt petig med kläder, hur de känns och sitter och näthandlar aldrig och av uppskattningsvis femtio provade plagg brukar jag på sin höjd köpa ett av dem. 

Det ska bli riktigt spännande att få hem vinsten och prova och om den går igenom mitt kräsna nålsöga så kommer den få följa med på roliga upptåg framöver, nya stigar ska absolut upptäckas...

Kommentarer
Postat av: Anna

Yay! Den förtjänade du!

2010-05-09 @ 21:19:44
URL: http://www.annoula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback