MER ÄVENTYR

Den senaste tiden har jag lekt med tanken att jag skulle kunna köra Tjejvasan på lördagen veckan innan Vasaloppet, som ett bra långpass och träning. Det känns som en bättre och bättre idé att få vara på plats i Mora, känna på stämningen och om det bara är hälften så roligt som ifjol så tror jag att det blir en positiv upplevelse att ta med inför det stora äventyret...


Inför starten ifjol...

Problemet är bara att jag är van att vara ute i god tid och nu har anmälningen stängt. Typiskt! Jag har gjort lite efterforskningar och efteranmälan kan dock ske kvällen innan på plats i Mora så jag hoppas med lite tur kunna hitta någon som kan hjälpa till med detta. Eller om någon har en startplats att sälja? (Hör av er!)

På söndagen går även öppet spår då Frida, Ullis och kompani ska köra så jag hoppas kunna heja och se deras målgång och få glädjas med dem efter bedriften.

Så nu har jag två spännande skidhelger framför mig..!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vore väldans kul om du kom och hejade! Jag börjar dock bli hypokondriker.. förkylningskänsla i kroppen (eller i fantastin - hoppas på det).

2010-02-17 @ 12:44:59
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Anki

Vad skoj om du också skulle åka Tjejvasan, hoppas du får tag i en biljett..:)



Tyvärr kommer jag bara åka över dagen annars hade jag gärna hjälpt dig med biljetten kvällen innan.



Vi kanske ses där då..:)

Postat av: frida

Ja jag ä så glad och förväntansfull på att du kommer! Vi måste hinna ses något mer än bara en vink i spåret. Jag ringer tillbaka när jag har bättre tid att snacka. Kram!

2010-02-17 @ 20:51:25
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: Therese

Haha, jag nämnde möjligheten att köra Tjejvasan för min kille häromdan. Vi är nämligen i Idre den veckan, och min tanke var att vi kunde ta loppet på vägen hem liksom. Han bara tittade på mig som om jag var dum i huvudet. Jag tyckte det kändes som en jättebra idé! Värsta bra uppladdningen för stora Vasan.



Hoppas du får tag i en startplats!

Kram!

2010-02-18 @ 08:06:43
URL: http://theresewahlgren.blogspot.com
Postat av: Malin

Jättekul att du ska åka Tjejvasan oxå. Perfekt uppladdning ju! Borde väl inte vara några problem att få tag i en biljett, borde ju vara många som bangar. Du är riktigt målinriktad, härligt!



Snöar mer idag och mer ska det bli. Nu börjar jag bli trött på det här. Nu vill jag ha Halvvasan avklarad och sen ta ut racern :)

2010-02-18 @ 09:56:35
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback