VÄSTKUSTEN

Jag har packat ner mitt paraply men också solbrillorna och så hoppas jag på ett gäng fina dagar i Göteborg.

Lördagen kommer helt och hållet vigas åt Göteborgsvarvet och jag ska hålla kolla på minst 20 löpare som jag känner från hela landet i alla startgrupper mellan Elit och nummer 24. Det kommer bli en utmaning men så himla skönt att jag ska stå på sidan av ändå.

Det jag inte har packat ner är mitt eget startbevis... Det har ju som bekant inte blivit av någon löpning här sista månaderna. Kanske till sommaren. Om jag vill. Någon gång då och då. Men nu har jag lärt mig att inte anmäla mig till något lopp som en morot - det fungerar inte. Åtminstone inte med löpningen - men ja med Vasaloppet gick det bättre då jag ändå tyckte var roligt...

Jag hade förhoppningar om att kunna vara med på ett utomhus-event med yoga i Slottsskogen men nu är jag förkyld och prognosen säger regn så det känns som ett frågetecken just nu.

image description

Kommentarer
Postat av: Mari

åh synd att du inte kan springa. Men kanske peppande nog att få vara med och kolla iaf =) Hoppas du/ni får en toppenbra helg.

2012-05-09 @ 16:21:54
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Keron

Jag funderar också på att sluta anmäla mig till lopp. 4 av 6 har jag fått ställa in så blir en dag från sidan för mig med. Tråkigt att du blivit förkyld! Har du funderat var du ska stå?

2012-05-09 @ 18:25:53
URL: http://keron.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja det här med lopp är verkligen både och! Fantastiskt kul visserligen, men också stressande och pressande, och tar till viss del bort träningsglädje, vilket motverkar sitt syfte. Ha en underbar helg fining!

2012-05-10 @ 08:10:14
URL: http://www.fartfylld.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hoppas att du för en fin helg i Götet, håller tummarna för sol!

För mig funkar det inte heller att anmäla mig till tävlingar för att få en morot med träningen, kör jag bara på träning som jag tycker är kul så behöver jag ingen annan motivation. Fast nu har jag i och för sig anmält mig till Tjejvasan nästa år som inledning på en Tjejklassiker men det är mest för att jag SKA komma igång igen med träningen E.B (efter bebisen) ;)

2012-05-10 @ 13:57:58
URL: http://ullisanteckningar.blogspot.com
Postat av: Katten

Jag har inte heller haft ett bra track record med lopp - blir sjuk varje gång och börjar undra om det är något psykosomatiskt fenomen för min del :) Men göteborg är ju aldrig fel, så jag tror du får en kanonhelg, och krya på dig nu!

2012-05-11 @ 16:53:50
URL: http://piggochduktig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback