VÄLKOMMEN LJUVLIGA FREDAG

Fredag bjuder på solsken igen.

Yogan bjuder på nya erfarenheter, nya utmaningar och en lyckokänsla över att stå i huvudstående. Det har jag tidigare aldrig ens prövat - inte ens när jag var liten för då stod jag alltid på händerna. Och nu med hjälp av assistans och sen på egen hand med hjälp av en vägg så står jag där. Stolt som en fura.

Det medförde visserligen trött huvud och en släng av nackvärk igen men det var nästan värt det. Jag tror iaf att det är bra träning med yoga och jag försöker så klart att tänka på att vara extra rädd om nacken. Trött blir jag i de flesta muskler av kroppen, det är ett som är säkert. Ben, axlar, händer, mage och så rygg och nacke då...



Kommentarer
Postat av: Jonna

På mitt livs enda yoga - hittills - fick jag ont lite varstans!



Älskade fredagar!!!

2012-03-16 @ 13:11:46
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Mari

Jag vill bara önska dig en trevlig helg =)

2012-03-16 @ 21:23:22
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback