NYA UTMANINGAR

Eftersom jag fortfarande är så grön på yoga och dessutom långt ifrån någon akrobat så upptäcker jag nya utmaningar på varje pass. Igår blev jag helt ställd när vi skulle få till huvudstående och det gick lite för fort och jag tyckte att det gjorde ont i huvudet och vågade inte ens försöka släppa fötterna. Men sen var jag så klart tvungen att fortsätta testa när jag kom hem. Helt plötligt mycket enklare, först med en kudde under huvudet och redan på andra försöket gick det utan också.

Det är så himla kul med nya positioner och bara att se om hälarna kommer lite längre ner för varje gång nu i stående hunden.

Trend och tränings-Anna har förresten bloggat om ett hemmasnickrat yoga-program att köra själv om man inte har en DVD-skiva som jag. Det ska jag också testa.


Kommentarer
Postat av: Nina

Imponerande:)



2012-02-19 @ 19:00:39
URL: http://korninakor.blogspot.com
Postat av: lina

Wooow!!! Imponerande!! Yogafreak!! ;)

2012-02-19 @ 19:09:48
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Tobias

Surfade runt och hamnade på en en trevlig blogg...kunde inte låta bli och klicka då jag antog att den nya utmaningen bestod av Ironman Kalmar Sweden :)!/mvh Tobias VD Kalmar Triathlon

2012-02-19 @ 20:11:02
Postat av: Helena

Du är så duktig. Den har inte jag lyckats med.

Hunden. Jajjomen. Funkar bra!

2012-02-19 @ 21:30:41
URL: http://helenaochlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback