NYA TÅRTBITAR



Förutom de här himmelskt goda gräddbakelserna som jag frossat på idag (som om det inte vore nog med allt födelsedagsfika senaste veckan) så sneglar jag på de färgglada tårtbitarnaFunbeat. Bara på några veckor så ligger yogan i topp.

Idag har jag yogat 45 minuter hemma poweryoga och sen 75 min-klass på gymmet. En skön trötthet sprider sig i axlar, rygg, handleder och ben. Läste förresten att Inner Strength-Petra sammanställt flera inlägg om att motverka skador inom yoga. Tänkvärt och handfasta tips.

(Men löpningen då, vad händer? Jag tappar greppet. När jag måste göra något så är det inte lika roligt längre.)

Kommentarer
Postat av: mari

=) Kul att köra statistik så. Är det en app eller?

2012-02-22 @ 18:52:40
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det är ju hur häftigt som helst att du blivit yogi! Och jag är övertygad om att det kommer hjälpa dig i din löpning också! Du kommer bli starkare och mer skadefri än någonsin.



Tack för din fina pepp! Det känns surt att inte få den uppladdningen osv. som jag önskat, att inte få köra de där sista passen jag planerat, men men... jag är glad om jag får stå på startlinjen. Vilket jag såklart kommer. Men man ändrar perspektivet lite.

2012-02-22 @ 20:21:57
URL: http://www.fartfylld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback