ONSDAGS-DUBBEL

Nu är det verkligen sommar! Kvavt och fuktigt så där att det bildas svettpärlor i pannan fastän jag sitter stilla på kontoret. Kläderna klibbar och jag längtar efter en liten vindpust! Jag är konstant törstig och dricker vatten och resorb om vart annat.
 
Jag skulle med all säkerhet ha haft en fantastisk eftermiddag/kväll på stranden men valde ändå att gå till gymmet och genomföra de dubbla passen jag bokat mig på. Det skulle ju också bli roligt.
 
Cirkelträning 45 min. Min favoritträning. Allround, snabbt, tungt, svettigt och kul!
 
Yoga 75 min. Veckans godbit för själen. Här mår jag bra och fyller på. Det känns som att jag lär mig något varje gång.
 
Efter träningen kastade jag mig in i duschen och for direkt till ett par kompisar och blev bjuden på en sen middag som kunde avnjutas på balkongen - i linne. Ytterligare en grym kväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Keron

Du är så snygg!

2012-08-16 @ 15:34:06
URL: http://Keron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback