PÅSKEN







Jag har tagit in björkris och pyntat med några enkla vita fjädrar. Jag tycker att det är vackert nu när knopparna i ljusgrönt börjar komma fram. Det blir nog årets enda påskpynt. Jag har velat och funderat de sista veckorna om hur jag ska spendera påskledigheten och trots att jag precis var på väg att tippa över mot beslutet att åka till Sundsvall så känns det nu för jobbigt när jag inte riktigt litar på huvudet. Så nu har jag istället bestämt att det blir ledighet på hemmaplan och det är inte fy skam det heller. Förmodligen vad jag behöver också om jag klarar att ta det någotsånär lugnt. Och om jag har krafter över så bjöd ju Sara-träningsglädje in till ett "Jävligt jobbig påskhelg".

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oh älskar björkris!

2012-04-03 @ 19:38:17
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback