BLOGGTIPS

Bloggvärlden är fantastisk och det är härligt att alla får skriva, komma till tals och ha sin egen lilla plats på nätet. Det finns lika många olika typer av bloggar som det finns människor och det är en salig blandning av kvalité på utseende, skrivspråk, foton och bildkällor. Man får själv hitta vilka som tiltalar en själv. Det finns dock speciellt två bloggar som jag gärna tipsar vidare om.

Gemensamt för dessa båda är att de har träning som huvudämne men de skriver som proffs, utseendet på bloggen är tilltalande, de har väldigt ofta intressanta inlägg, smarta reflektioner, handfasta tips, snygga foton (i lagom storlek) och är så där lagomt personliga som man(jag) vill att en blogg ska vara.

Så, jag känner dem inte privat - men de är mina bästa bloggtips just nu:

Erika (www.sandsnovatten.blogspot.se)

Sofie (www.lanttolife.se)

Gå in och läs!

(Jag insåg just att även Träningsglädje stämmer in på ovan beskrivning men den bloggen tror jag att alla redan läser(?) och så är det någonting som gör att den är seg att läsa in och min dator jobbar extra långsamt - synd) Uppdaterat: Sara verkar ha åtgärdat detta. In och läs där med om ni inte redan gör det!

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

åååh BÅDA är extremt bra och vettiga personer! BRA bloggtips!!!



nu kanske jag vet vad det är som gör bloggen seg - jag har ju rätt många inlägg på sidan! ska minska ner till typ 3 eller något. när jag gjort det, kan inte du testa om det går snabbare då? tack tack för din hjälp!

2012-04-04 @ 10:24:38
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Träningsglädje

hmm, försvann min förra kommentar? skrev att det var 2 riktigt bra bloggtips och himla härliga människor. jag instämmer helt i din rekommendation!



ps. och så vill jag att du testar min blogg nu - har minskat ner antal inlägg på sidan. märker du någon skillnad?

2012-04-04 @ 10:29:07
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Erika

Åh men tack! Gud vad glad jag blir!!:)

2012-04-04 @ 11:45:42
URL: http://sandsnovatten.blogspot.com
Postat av: Sofie

Tusen tack för de fina orden. Blev glad, glad, glad!

Ha en riktigt fin påsk!

2012-04-05 @ 11:19:18
URL: http://lanttolife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback