DUBBELT UPP

Tisdagen blev en kanon-träningsdag. Jag var laddad och väldigt glad över att knipa en åtråvärd plats på cirkelträningen som alltid annars är fullbokad. Och sen kör fina Lina sitt lång-spinning-pass på tisdagar och jag ville hinna hem och äta mellanmål för att cykla snabbt tillbaka till gymmet och pass nummer två.

Allt gick jättebra och det var kul och jag hade energi. Bra övningar, roliga människor. Nu på hösten känns gymmet nästan som en fritidsgård där man träffar folk, gör roliga grejer och kan hänga hela kvällen. Cirkelpasset var lika jobbigt som vanligt och jag kunde konstatera att det är förvånansvärt jobbigt att stå på händer. Spinningen var 75 min och laddad med ruggigt bra musik. Extra kul att cykla sida vid sida av två Ironmans med bra tryck i benen.

Innan jag var hemma var det mörkt och jag badade i svett. Skön känsla i kroppen, helt slut på ett bra sätt.


Kommentarer
Postat av: lina

Härlig träningskväll! Ni såg så grymma ut när ni stod upp i pos 3 och under en tid hade ni samma takt på benen! :) Snyggt jobbat!



Nästa vecka vill jag också gå på cirkelträning! :)

2011-09-21 @ 14:16:08
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback