CYKLING ALL DAY LONG

Min lördag startade med att studsa upp ur sängen, äta frukost på balkongen i solen, byta om till spinningkläder och cykla iväg till gymmet och Linas morgonpass. Som vanligt bra energi och härlig musik att trampa till.

Det var roligt att få hälsa på en blogg-tjej från Luleå. Linda verkar träningstokig och gullig och henne hoppas jag få se mer av. Jag fick även träffa Linas trevliga triathlonsvän C-M, en äkta järnpöjk.

Efter träningen så blev det mer cykel på mustangen. En lång tur till skogs och roligt att cykla dels på långa fina raksträckor på asfaltsvägar och dels att blanda med breda skogsstigar som gick upp och ner och ledde slutligen fram till en fin sjö. Utefika och solsken genom trädgrenar laddar mina batterier på ett mycket bra sätt.











Kommentarer
Postat av: Linda

Men åhh, vilken fantastisk dag du verkar ha haft! Perfekt för utflykt med kaffe å bulle:) Jättefina bilder!!

Din avslutning på Bistro Norrland var pricken över i:et!

2011-09-18 @ 13:19:11
URL: http://enafyrtifem.blogspot.com
Postat av: Helena

MYYYYS! jättefina bilder!

2011-09-18 @ 14:26:39
Postat av: Carl-Magnus

Man blir ju lite avis när man ser vart du tog vägen efter spinningen. Wow, vilken dag du måste haft! /c-m.

2011-09-19 @ 10:14:02
URL: http://www.järnpöjkarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback