GYM-TRÄNA-SPRINGA?

Just nu är det så galet roligt att träna! Jag vill göra allt, hela tiden. Iförrgår var det så roligt att jag först sprang  på löpbandet och körde intervaller, fram tills dess att ett cirkelpass började och jag fick köra den bästa typen av träning nu för tiden (enligt mig) och sen efteråt så kompletterade jag med egna styrkeövningar i gymmet och njöt av att få leka med hantlar och stänger.

Igår visste jag inte vad jag ville hitta på. Jag ville göra allt igen. Insåg dock att det var smart att spara på benen som kändes lite möra efter tabata-knäböj. Blandad styrka för överkroppen där jag försöker variera med hantlar, kettlebells, kroppsvikt, viktplattor, bollar och allt som finns att leka med i gymmet. 

Lyxproblem att behöva välja träningsform i jämförelse med känslan när jag inte har någon lust...

Ikväll behöver jag starka och pigga ben. Mer om det senare hade jag tänkt...


Kommentarer
Postat av: Jojohanna

Härligt! Passa på att njuta av träningslustkänslan och bara kör!

2011-06-15 @ 23:41:39
URL: http://skynda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback