OH WHAT A NIGHT!

En vanlig jobbtorsdag. Eller en helt gudomligt fin kväll i skärgården med goda vänner, underbart väder, varmt vatten och en sol som strålade... Det blir vad man gör det till.

Järnkvinnan och järnmannen skulle simträna igen och kustbevakaren (Linas sambo) ställde upp som sällskap och skydd när de simmade från land ut till den närmsta ön Gråsjälören. Jag fick en del av varje. Både åka vattenskoter, se på utsikten, fotografera och filma de duktiga simmarna. Jag njöt hela tiden.

På vägen hem hoppade jag av och simmade med en kort bit in mot land. Det är så mysigt att bada och varmt i vattnet i kvällssolen.

Alltså Luleå. Vilken lycka. Living the dream.

Om ni har chansen att komma hit - ta den. På riktigt.
















Kommentarer
Postat av: lina

En kväll att minnas i vinter!

Riktigt fina bilder!



Luleå regerar :)

2011-07-08 @ 12:04:38
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anki

Luleå är verkligen underbart. Måste försöka ta mig upp dit snart..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback