NEDFÖRSBACKE

Igår var jag på Linas höstpremiär av 75-minuters-spinning. Det var som vanligt mycket backar men det var ovanligt mycket nedför också. Vi fick trampa ur benen rejält och det var som vanligt jättekul att cykla. Det är en speciell känsla med bra musik och att liksom gå in i sig själv och bara ösa på tills musklerna skriker.

Själv tycker jag att det känns som om att jag har nedförsbacke nu för tiden också. Det rullar på bra, ibland går det lite för fort men jag har flyt och bra kraft. Att jag dessutom är frisk, börjar få ordning på vardagen och kommit igång att träna igen gör att jag känner mig pigg och lycklig. Jag är glad att jag kan stanna upp och känna efter och njuta av den känslan.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad härligt att du har ett sådant "flow" just nu! Underbar start på hösten, kram!

2011-09-01 @ 08:25:14
URL: http://fartfylld.blogspot.com
Postat av: Ida

Nedförsbackar är härliga!!! Hoppas det håller i sig!

2011-09-01 @ 08:27:28
URL: http://mittaktivaliv.wordpress.com
Postat av: Helena

Du förtjänar nedförsbacke!

2011-09-01 @ 17:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback