SPINNING

Dagarna går. Ingen löpning att blogga om.

Träningen känns som i en rejäl dipp när jag saknar mål. Även fast det är roligt just när jag väl är på gymmet så saknar jag motivationen och drivet. 

Men i tisdags hade jag det väldigt kul till exempel. Då gjorde jag comeback på cykelsadeln och körde långspinning för finaste Lina. I hela 100 minuter piskade hon oss deltagare med intervaller och grymt bra musik. Det var faktiskt riktigt roligt.

Jag har ju alltid gillat spinning men tappat bort cyklingen lite efter vägen. Om min sambo väljer att investera i en landsvägscykel så måste jag nog putsa av Pärlan och få lite tramp i benen igen.

Idag hoppas jag på Lina-pisk igen. I form av någon crossfit-variant. Mitt mål för kvällen är att bli totalt slut. Ser fram emot det.

Kommentarer
Postat av: lina

Åh det var så kul att du var med och cyklade :)

Saknat dig i salen, hoppas att det blir fler gånger nu :) Snart får vi ta ut våra bikes och dra på långturer!!



Grymt kul ikväll!! AMRAP är effektiv och BRA träning!Bra jobbat!!



Ses imorgon :) Kramkram!

2011-04-07 @ 21:43:03
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: lina

Åh det var så kul att du var med och cyklade :)

Saknat dig i salen, hoppas att det blir fler gånger nu :) Snart får vi ta ut våra bikes och dra på långturer!!



Grymt kul ikväll!! AMRAP är effektiv och BRA träning!Bra jobbat!!



Ses imorgon :) Kramkram!

2011-04-07 @ 21:44:24
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback