TRÖTT

Jag vet inte vad som hände men orken försvann igen. Troligtvis något virus som spökar i kroppen, trötthet och huvudvärk har hållt sig kvar. Mycket tankar i huvudet som trängs...

Lusten till träningen finns där bakom men dagarna går och just nu lyssnar jag på kroppen som subtilt ber mig att ta det lugnt. Imorgon är en ny dag och man vet aldrig vad som väntar då.

Jag laddar samtidigt inför helgen och massa tjejmys, träning och allt för den goda sakens skull.

Dessa fina pinglor längtar jag efter!


Erika! Helgens värdinna!


Fina Lina kommer ner från nordligaste Norrland

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vila på du. Tror det är helt rätt att lyssna på kroppen. Efter en sån drabbning som du hade så är det väl inte konstigt om det tar lite tid för kroppen att återhämta sig. Kram!

2010-09-28 @ 09:47:10
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: lina

FINA DU!

Det kommer att bli en fantastisk helg!

Nu laddar vi!



Jag är så otroligt glad idag! :-)



hoppar omkring här i luleå med ett leende på läpparna



KRAM!

2010-09-28 @ 10:25:20
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Erika

Och jag efter dig vännen!



Stor Kram!

2010-09-28 @ 10:27:35
Postat av: Ulrika

Usch vad tråkigt att sjukdomen fortfarande håller sig kvar! Du gör dock helt rätt i att vila och snart kommer du säkert vara tillbaka på banan :)

2010-09-28 @ 17:28:54
URL: http://ullisanteckningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback