UPPLADDNING



Jag försöker kurera mig bäst det går från migränen som kommit som ett brev på posten nu när det är massor på gång, saker som ska ordnas, skickas, köpas, samtal ringas och väskor packas, resor bokas och presenter fixas.

Nu sover jag mest men jag åt även nygräddade pannkakor i sängen tidigare idag och så har jag läst det senaste från Tjurruset om banan som i år tydligen är tyngre än någonsin tidigare.

Och så läser jag resultaten från förra året och har ännu inte förstått om det är bra eller dåligt att det var så många som hade tider upp mot två timmar. Mitt största mål är att inte känna att jag är sämt eller kommer in bland de sista och mentalt siktar jag nog (utan att alls egentligen veta) på att hålla på i ungefär en och en halvtimme...

Jag önskar lite att jag hade en kompis som jag kunde springa jämsides med, någon att dela upplevelsen med, att peppa och bli peppad av. Jag undrar om det funkar lika bra med alla främmande medtävlande. Jag ska försöka se dem som mina vänner och inte motståndare.

Kommentarer
Postat av: frida

Ja VI är ju dina medtävlande eller medlöpare kanske låter ännu bättre, vi springer ju inte ifrån varandra utan vi springer ju banan för att komma i mål. Men oj 2 timmar det visste jag inte, får kanske tänka om med mitt mål.

2010-10-14 @ 23:52:55
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Ja typ 1h 30min tänker jag nog att det kommer ta för mig också. Men väldigt svårt att förutsäga med tanke på att man inte vet nåt om banan egentligen. Pannkaksladdning verkar strålande!

2010-10-15 @ 12:36:04
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Anna

Woho! TUFFING!

2010-10-16 @ 12:00:30
URL: http://www.annoula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback