SJU - MY LUCKY NUMBER



En grym känsla!

Klockan är bara sju och jag har redan avverkat just sju (och en halv) kilometer. Utan att stanna. Och med en skön känsla. Utan att det blev för jobbigt.

Självförtroendet kändes toppat efter helgens pass och jag hade den där känslan av att "jag kan". Tänk att det var bekvämt att springa. Och dessutom utan musik och bara med mina egna tankar i huvudet och så pojkvännens uppmuntrande ord från helgen. Det funderar jättebra för mig att höra andras pepp, meningar, mantran och implementera dem till mina egna.

Ett distanspass. Jag smakar fortfarande lite på alla dessa begrepp i löpningen och det känns ovant att använda dem själv.

Nu vill jag verkligen hålla motivationen uppe och få kontinutet i min löpträning. Livet leker. Löpning är roligt. Just idag åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Härligt!! Spara känslan och plocka fram en dag när det känns lite sämre!

2010-10-11 @ 21:50:40
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: Anki

Vilken härlig träningsglädje..:)

Postat av: Sofy

åh jesus! Här pågår förberedelser ser jag! Jag har inte ens öppnat mitt startkuvert, det var evigheter sedan jag sprang och jag sticker huvudet i sanden... ska ta med mig en bogserlina att fästa i dig tror jag ! Kram!

2010-10-12 @ 09:18:38
URL: http://www.uppochhoppa.se
Postat av: Ulrika

Bra känsla inför lördag! Behåll den!

2010-10-12 @ 09:56:42
URL: http://traningseffekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback