SAKNAD OCH LÄNGTAN

Hela min kropp skriker efter träning. Jag vill svettas, ta i, bli trött och få träningsvärk. Jag saknar rutiner och ett gym att gå till. Speciellt idag när jag känner mig träningsfrisk men regnet fullkomligen öser ner ute.

Det hade varit så enkelt att gå in och dra av vilken typ av pass som helst under tak men det är ett motstånd som måste övervinnas innan jag ger mig ut utomhus...

Åh, den som ändå hade ett gym. Jag vill, jag vill, jag vill!

Den här känslan som man får när man inte tränar är inte rolig. Självförtroendet sjunker och kroppen känns plufsig. Jag försöker intala mig att det mesta sitter i huvudet och att bara jag får släppa lös endorfinerna igen så släpper det.


Kommentarer
Postat av: JoHo

ÅH, känner igen känslan! Och ja, det är i huvudet, lovar att du är lika snygg som vanligt :)



Men det finns ju mycket svett-endorfin-träning att göra hemma inomhus också! Eller?

2010-10-24 @ 13:58:12
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Karin

Japp, totalt inomhusväder idag! Jag kan upplysa om att du missade inget som inte gav dig ut.



Du ska flytta vad jag förstår, spännande, ska bli kul att höra mer! Nu ska jag uppdatera mig lite om vad du har gjort.

2010-10-24 @ 15:31:13
URL: http://karintanker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback