DAGENS TRÄNING

Jojomensan. Jag tog mig ut. Det finns inget dåligt väder - bara dålig motivation.

Det var inte så farligt när jag väl var påklädd och utanför dörren. Regn är ju bara vatten och det blir varmt så fort man börjar röra på sig. Dessutom är det bra mycket skönare att springa när det regnar än en het sommardag.

Jag lovade mig själv en mjukstart efter veckans förkylningsvibbar.

Drygt fem kilometer i bekvämt tempo och det kändes faktiskt bra. Sen ett kort stopp för utegymmande. Det kändes direkt i musklerna att de var ovana vid den typen av träning men huvudet älskade känslan.


Nu känns det lite bättre igen

Kommentarer
Postat av: Helena

Hela du LYSER - fantastiskt! :)

2010-10-25 @ 11:32:40
URL: http://h-examino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback