SPINNING

En god vana kan det förhoppningsvis bli att få gå på Linas spinningpass. Det blir bra med extra konditionsträning och alternativ till löpningen.

Gårdagens pass bestod (som vanligt) av tunga, tunga - och dessutom snabba - intervaller. Knappt någon vila alls och Lina bad oss öka motstånd, trampa fortare och få pump i benen. Jag är så tacksam att hon förutom att själv peppa och guida oss genom passet har den grymmaste musiksmaken och att låtarnas takt verkligen hjälper mig framåt och upp för de värsta backarna.

Så härligt att ha en god och kär vän som Lina i min nya stad. Hon har skrivit väldigt fint om mig och vårt allra första möte här.



Bästa Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fint hon hade skrivit om dig :) Jag tror på varje ord, jag tycker du verkar vara en helt fantastiskt glad och sprudlande tjej!

2010-11-23 @ 18:56:00
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: lina

Åh så GLAD jag blir! Kul och höra hur passet känns, upplevs som deltagare :) Roligt att du gillar musiken! Om du har en låt du vill spinna till, så din önskan min lag :) Jag tycker om låtar som är lite udda och gärna på ett annat språk än engelska! :)



Vi ses imorn :)

2010-11-23 @ 20:54:22
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback