VÄTTERNRUNDAN

Som ett akut sista-minuten-beslut så försöker jag att sälja min startplats till Vätternrundan.

Det är inte helt genomtänkt eller rationellt men just nu känns det som att jag varken har tränat eller kommer att kunna träna som jag hade velat. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte samma motivation som inför Vasaloppet och det känns extra tråkigt att inte kunna ge sig själv den där sparken i baken som behövs. Dessutom är tiden emot mig och det är nu bara en dryg månad kvar till loppet och jag har nio mil i benen.

Det tråkigaste med det hela är att jag går miste om ett äventyr med tjejerna och Ride of Hope-gänget. När jag tänker på det på det viset så känner jag att jag fortfarande har en liten liten tanke om att det kanske fortfarande kan gå... men jag tror att det är mer överkomligt att sikta på Halvvättern som jag också har en startplats till.

Startplatsen måste säljas, för att namnbyte som kunna genomföras, senast imorgon. Sugen?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, trist...hoppas du hittar någon som kan ta över den.

2010-05-13 @ 10:03:04
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Anki

Hade jag vetat det för några veckor sedan hade jag lätt velat ha platsen. Nu känns det dock inte riktigt optimalt för jag har heller inte mer än 16-17 mil i benen då jag prioriterat annat. Hoppas du får den såld i alla fall! Och sedan kanske jag får se dig på startlinjen samtidigt som mig 2011 istället..:)



Krya på dig i alla fall!

Postat av: izza

Åh, det gör ont i hjärtat att läsa om ditt beslut. Men samtidigt är det ju rätt utifrån ett logiskt och sunt tänkande. Har du fått nåt napp än?

2010-05-14 @ 00:34:18
URL: http://runrunner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback