TRÄNING!

Åh, så lycklig jag är över att få blogga om min träning igen! Det var spännande och väldigt kul att få göra come-back på gymmet igen. Tänk att jag varit mer eller mindre sängliggandes i 2,5 vecka. Det är betydligt mycket längre än mina tidigare viloperioder som kunnat vara en dag, en helg eller möjligen en vecka någongång kanske...

Flåset var inte riktigt detsamma och jag vågade inte lasta på vikterna men det var härligt att få upp pulsen och få svettas igen.

Crosstrainer, 25 min

Uppvärmning fem minuter och sedan ytterligare 20 min efter passet.

Cross-fit, 30 min

Lika bra att starta med gymmets roligaste (och hårdaste) pass.

Idag körde vi bl. a: burpees, klättrande planka, upphopp, knäböj med stång, frivändningar.
Knäböj med stång och upphopp, bicepspress, fällkniven.
Axelpress, axlar framsida m vikt framför huvudet, balans/draken.

Många riktiga mördarövningar. Gissa om jag kommer ha ont i kroppen imorgon. Som jämförelse så har jag haft träningsvärk i helgen av att enbart vara i rörelse, typ varit uppe på benen och tagit korta promenader.


Kul med träning!


Trivs i mina träningskläder


Kunde gå i linne hem - sommarvarmt!

Kommentarer
Postat av: sanna

härligt! jag har varit sjuk i tre veckor nu och har inte kunnat träna något förutom två gånger på gymmet då jag trodde jag var frisk... ack så fel jag hade... nu LÄNGTAR jag som tusan!

2010-05-18 @ 00:14:54
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: frida

Yes! Gött att ha dig tillbaka på bloggen och på gymmet! Tufft att börja med mördarpasset :).

2010-05-18 @ 06:46:02
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: JoHo

Grattis till träningsstarten... lät som ett grymt pass! :D

2010-05-18 @ 21:35:55
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback