ENERGI

De senaste dagarna har samtliga måltider intagits på bricka, i sängen. Förutom att detta berott på sjukdom så har det varit lite mysigt att äta i sängen och på något konstigt sätt så smakar det så bra när det serveras på det sättet. Och så är det lätt att få en överblick av vad som finns tillgängligt och vad som behöver tillsättas... frukt och grönt ofta när det kommer till mina måltider.

Men de här dagarna har jag varit duktig på att äta mycket god frukt och det beror nog på att den är så läskande och bra för kroppen att man riktigt känner att man behöver den.

Och min utmaning går faktiskt vidare. Lite glass (typ tre matskedar) unnade jag mig faktiskt i torsdags när jag kunde försöka äta lite smått men i övrigt har jag hållt mig borta från kanelbullarna, biskvierna och godiset hela sjukperioden. Lite stolt över det ändå. Tröstäta är jag ganska bra på annars.








Kommentarer
Postat av: Lina

Åh allt ser väldigt gott ut!!

Fruktberoende som jag är ;-)



Vi håller också vårt mål ännu, inget godis/sött maj månad. Sen ska jag unna mig choklad :-)



När flyger du norröver igen?

Saknar!!!



Kryakram!!!

2010-05-10 @ 22:43:17
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ja det är inte helt fel med frukost på sängen. Men hur mår du nu? Vad är din status?

Krya på dig kram från mig!

2010-05-11 @ 16:29:56
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Anki

Får hålla med Lina, allt såg riktigt gott ut!



Hoppas du kryar på dig och är på benen snart igen i alla fall!

Postat av: Sofy

Det är bra gjort att vara strikt med kosten när du är sjuk. Krya på dig nu!

2010-05-12 @ 11:38:47
URL: http://www.brollopslycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback