DAGENS TRÄNINGSPASS

Body Balance, 60 min

Åh, det var ljuvligt. Hela grejen med att träna gör mig så lycklig nu och dessutom att få träffa och umgås en stund med Elin fick mig på toppenhumör. Instruktören på dagens Body Balance-pass är ruggigt duktig, vältränad och dessutom mjuk och lugn och efter passet bara njöt jag av den totala upplevelsen. Lite frälst nästan...

Men oj, så stel jag är. Speciellt idag med denna träningsvärk.


Dammig spegel och smått kaos hemma är min verklighet just nu men vad gör det när man får träna!?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Låter hur härligt som helst ju! Och jag längtar verkligen tills det blir min tur att kunna träna igen. Jättetrist med helgen verkligen, men ni får se till att ha så skoj att det blir en uppföljning som jag kan hänga med på. ;-) Kram kram

2010-05-20 @ 09:25:30
URL: http://traningseffekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback