AJ AJ

Jag trodde inte att det kunde bli värre efter gårdagens träningsvärk men när jag vaknade idag så upptäckte jag hur fel jag hade. Jäklars vad stel jag är! Det är som att varenda muskel i hela kroppen har dragit ihop sig till sitt allra minsta läge så jag knappt kan sträcka ut varken armar eller ben, räta på varken rygg eller mage. Nacken ömmar och bara jag flexar lite på foten så ömmar vadmusklerna.

Det var alltså en sargad kvinna som vaknade imorse.

Men... jag har blivit erbjuden bot. Enligt Elin är Body balance bästa medicinen mot träningsvärk så det ska jag testa ikväll!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Balance är bäst! Men.. du ska nog förbereda dig på lite ny träningsvärk i typ mage och övre rygg.. :)

2010-05-19 @ 09:15:53
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback