LILLA JAG?

Under sista året har jag börjat lära känna en flera grymma tjejer (och killar) genom bloggen, ofta med liknande intressen.

Ett par av dessa, tillika två underbara kvinnor med skinn på näsan, intelligens och fina funderingar mitt i livet har nu nämnt mig på sina bloggar.

Jag blir både rörd och glad när de skriver att jag inspirerat och peppat dem. Lilla jag? Det tycker jag är helt fantastiskt! De, som är så där som jag vill vara. (Och dessutom råkar de två höra till de absolut vackraste människor jag träffat, se nedan) Tack, ni är fantastiska.

Jag och Frida:



Emelie och jag


Kommentarer
Postat av: Sara

När min träningsmotivation börjar tryta är din blogg den första jag besöker! Det är verkligen inspirerande och roligt att följa dina utmaningar. Stort lycka till med vasan!

2010-03-05 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback