HELGEN

Oj, vilken monsterlyxhelg jag har haft!

Förutom superbt sällskap, massa tjejfnitter och några timmars shopping så blev jag fortsatt firad för mina 30 år. Helkroppsmassage och en fantastisk middag på Asken med närproducerade och ekologiska råvaror och smaker som bara smälte, exploderade och gifte sig i munnen på samma gång. Vilket passade väldigt bra eftersom hela helgen gick i kärlekens tecken... och matens som vanligt.

För de åt och drack, och de drack och åt...


Snacks innan middagen och så en långfrukost när det regnade i förmiddags...


Fantastiskt fika på Bagarstugan


Två trötta tjejer efter en heldag

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken underbart härlig helg!

Massa godsaker!



Jag är tillbaka i norr igen. Usch det är alltid lika jobbigt att lämna småland. Nu ska jag installera mig här och börja få ordning på saker och ting. Plugget nästa! Pust!



Hoppas du har en bra måndag!!!

Kram!

2010-03-22 @ 14:41:43
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Malin

Härlig helg! Mycket godsaker och annan njutning, underbart! Nu är det dock måndag, men snart helg igen...och snart påsk ;)

2010-03-22 @ 15:59:27
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men gud, det är alltså 30 man ska fylla! Firandet slutar ju aldrig ;) Allt ser helt ljuvligt ut. Gott coh mysigt! Och massage, härligt.



Kram

2010-03-22 @ 21:44:57
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback