GÅRDAGENS TRÄNING

Den uppmärksamme kanske lägger märke till att jag hade samma upplägg på träningen som Karin hade på sin triathlonutmaning och det fanns faktiskt en liten tanke att testa det även om tävlingen redan var över. Men det var innan det blev ett kvällspass som startade klockan nio och innan jag kände att huvudet fortfarande inte var helt med. Jag lyckades dock svettas i nästan en timme, får vara nöjd med det.

Roddmaskin, 4:30 min

1,05 km. Gick nog ut för hårt och blev yr och avbröt, meningen var 10 min.

Cykling, 30 min

Min favorit just nu. Så jobbigt att cykla men det är skönt när det tar och dessutom väldigt rätt mot Vätternrundan. Dock ingen display som visar "hur långt" man cyklar kanske måste testa motionscykeln iaf nästa gång, usch.

Löpband, 20 min

Jag visste att jag skulle få mjukstarta eftersom jag inte har tagit ett enda springsteg på över en månad och innan det var det också väldigt segt. Men eftersom jag precis ätit middag så funkade det inte alls att springa. Fick bli gång i högt tempo. Bättre än inget försökte jag intala mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback