TRÄNING



Body Balance, 60 min

Som vanligt ett underbart pass. Idag med fem nya låtar och det var lite spännande att lära sig nytt igen. Det är så lagomt utmanande och svårt och så skönt men jobbigt att sträcka ut. Känslan efteråt är att jag är så lycklig! Då har man lyckats känns det som.

Power-walk, 40 min

Med kängorna. Hög tid att börja nöta in fötterna i vad som ska bli deras närmaste vän inom en snar framtid. Dock smärtas jag av dumma skavsår från nya löjliga sommarskor och jag hoppas verkligen att alla sår hinner läka innan det är dags att slita på fötterna på allvar.

Dessutom kändes kängorna för små!? Inte kan väl fötterna ha växt från förra sommaren då de var helt perfekta, nej, det kan jag bara inte tro. Det är nog ren och skär ovana.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh. Nu påminns jag om den där superduperkänslan som infinner sig efter yogan. Sommaruppehåll och jag saknar den!

2010-06-24 @ 09:13:00
URL: http://traningseffekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback