ONSDAGENS TRÄNING

Min träning just nu är övervägande mjuk och inte lika pulshöjande som den har varit i perioder. Jag hade längtat efter att få gå på kvällens Body Balance-pass...

Body balance, 60 min

Jag tjatade med mig Emelie som sällskap och sen var det bara att gå in i känslan. Dagens pass blev tyvärr stört av inte mindre än tre personer som eftersläntrade in i salen efter att vi stängt dörren. Det märktes till och med på vår instruktör som inte riktigt var lika närvarande som vanligt.

Dock skönt att spänna, sträcka och böja. Blir riktigt trött i benen av benböj och styrkan på slutet med plankan är tung. Svetten kommer i vissa övningar och det känns bra.

Hoppas att Emelie ger det några chanser till också...

Crosstrainer, 20 min.

Ett kort pass på maskinen för att få svettas lite till.


Skön känsla efter passet, svettig och glad


Kvällsfika med söt och god vattenmelon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :D



body balance är härligt! och gud vad sugen jag blev på vattenmelon =)

2010-06-17 @ 17:46:28
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: emelie

Nu när jag låtit passet sjunka in lite så tror jag faktiskt att jag gillade det. Planerade att vara med nästa ons så gissa om jag blev besviken när jag var tvungen att ta en optikertid då =( Men men, det kommer fler gånger. Tack för att du drog med mig!

2010-06-17 @ 18:31:33
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback