NEDVARVNING

Det händer inte så mycket på träningsfronten för min del just nu.

En slapp helg, mycket mat och den nuvarande värmen tar knäcken på mig. Jag känner mig lat och omotiverad och samtidigt finns här så mycket att göra och styra upp inför semester, resor och aktiviteter. Så jag är inte sysslolös även om det inte blivit några löprundor just...

Jag har åtminstone luftat mina kängor ett par varv och andats frisk luft.

Imorse fick jag svettas som under ett spinningpass, fastän jag satt still på en buss med värmesystemet på högsta blås och det var c:a 60 grader under den 45 minuter långa färden. Mental träning på hög nivå.



Och ikväll har jag en träningsdate bokad! Jag längtar efter att få svettas och ta ut mig. Min kropp behöver de endorfinerna.

Kommentarer
Postat av: anki

Snygga kängor, har haft liknande och varit mycket nöjda med dem! Förresten, kommer du att skida Vasaloppet igen till vintern?

2010-06-30 @ 17:35:24
URL: http://www.traningslyckan.blogspot.com
Postat av: Anna

Inte så skönt att springa i gassande sol... Jag är sjukt känsligt, fixar det ine. Eller är det pannbenet som behöver tränas? Don't know!

2010-07-01 @ 06:52:03
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Malin

Gah....jag måste köpa kängor NU. Vet inte alls vad jag ska ha för några. Måste ju hinna gå in dem oxå.

Blir det vandring för er på semestern?

2010-07-01 @ 08:10:15
URL: http://healthandliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback