DAGENS TRÄNING

Längdskidor, 1 tim 45 min

19,5 km.

Så härlig känsla att få skriva om längdskidåkning igen, att få registrera längdskidor på funbeat men framförallt få åka längdskidor!

Idag var ytterligare en sådan där underbar fantastiskt vacker vinterdag och med risk för att låta helt frälst så finns det just nu inget bättre!

Det började så där som det brukar göra, med en portion ovilja på morgonen, tveksamhet över min egen förmåga, vallning och ett nytt spår med tänkbara hemska utförsbackar..?! Men så slutade det med mycket väl fungerade skidor (blå extra), ett underbart spår helt perfekt med massor av stakning men en monsterbacke där pulsen gick i topp och en skön skön känsla i kroppen! Tiden under passet gick riktigt snabbt, som det gör när man har roligt.

Jag kan inte få nog av snö, sol och gnistrande fina skidspår!








Idag fick jag solen i ögonen och frost i håret så som fina Lina brukar få...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nej men visst är det så! Man kan visst aldrig få nog. Bra tempo du håller i spåret också - kommer gå galant med Vasan.

2010-01-02 @ 18:12:38
URL: http://traningseffekt.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vilka underbara bilder i snön, jag kan bara hålla med, äntligen snö och skidor, trots att vi har lite olika preferenser vad det gäller i vilken terräng man ska glida fram, haha.



Du är för fin och dina söta kommentarer värmer något så otroligt men jag blir ju nästan generad av dina ord din tok. Jag kan bara säga tack detsamma trots att det låter påhittat.



Lycka till i spåret!



Kram Emelie

2010-01-02 @ 20:20:38
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Lina

hihi söt du är med frost i håret:-) Jag bara ler när jag tittar på din bild, du ser så himla lycklig ut, man ser att du verkligen njuter :-)!

Det ser helt underbart ut! Vilken härlig dag!

Jag måste iväg och prova ut mig ett par skidor så jag också kan börja åka snart! :-)Men just nu går väldigt mycket tid åt till lägenhets renoveringen, det är spännande och kul! Imorgon ska vi sätta upp taket i köket, det blir vitt trätak! Man längtar tills allt är klart!



Så mycket gott ni käkade på nyår! Mysigt!

Jo det var verkligen helt idylliskt att fira helt ensamma på en ö . Vackert!



Kram till dig och god fortsättning!



2010-01-02 @ 21:13:19
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback