DAGENS TRÄNING

Löpning, 30 min

5,3 km. Idag blev det ett kort pass men ack så trevligt. Ett försök att starta upp löpträningen. Försiktigt ska jag komma igång och 30 minuter kändes som en bra start.

Uppvärmning: 5 min 8,5-9,5 km/h.
5 min 10,5 km/h.
7 min 11,5 km/h.
3 min 12,5 km/h.
8 min 10,5 km/h.
1 min 11,5 km/h.
1 min 12,5 km/h.

Det är roligt att springa lite fortare än jag är van vid. Det kändes bra också. Jobbigt på att skönt sätt. Som om att jag ville fortsätta. Kul!

Jag skulle vilja hitta ett bekvämt läge på ett något högre hastighet än jag är van vid. Jag skulle vilja ha olika hastigheter beroende på om jag springer 5 km eller 10 km eller längre.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hitta ett bekvämt läge på lite högre hastighet skulle jag med vilja. Det får nog vara mitt mål när tjejvasan är gjord..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback