GÅRDAGENS TRÄNING

Roddmaskin, 15 min

Det fungerar inte direkt så att jag har tid över innan passet, tidsoptimist som jag är. Planerade att vara på plats tidigare men 15 min var allt jag fick till, det blev en lagom uppvärmning inför min come-back på x-fit.

Styrketräning, 30 min

X-fit. Det var länge sedan jag kunde matcha ett av dessa passen med mitt fullspäckade schema men idag var det dags. Det är riktigt tufft och härligt att ta totalt slut på enbart 30 minuter.

Burpies, benböj med stång, armhävningar på boll (längst ut, tungt!), situps på boll, fällkniv, utfall med stång, benböj med höga kickar, planka på boll (längst ut) med en-arms-lyft för balansen.

Så härligt jobbigt!

Crosstrainer, 20 min


Level 4, intervaller. Segt i benen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback