DAGARNA GÅR

Bockar av dag 11, 12, 13 och 14. 15 idag.

Känner mig tvungen att medge att en mini-bit efterrätt (av hemligt slag) har hamnat i min mun. Detta pga ett uppdrag och smakprov var helt tvunget att ske. Men det var med motstånd som jag smakade och upptäckte att det kändes väldigt sött. Eftersom det är jag som bestämmer reglerna (eller rättare sagt så har jag inga direkta regler) så bedömer jag att detta undantag var ok pga rådande omständigheter. Det var inget sug eller okynnesätande utan en genomtänkt handling.

Sugen på: Lite fredagsgodis hade varit gott och efter loppet kändes det konstigt att inte få belöna med godis men å andra sidan gick det bra med lite russin och mandel istället.
Nöjd med: Att det faktiskt inte är så svårt...

15/30 bra dagar avklarade. Efter idag är hälften gjord.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag hoppas att du kommer att unna dig något när du slutar med nyttighets testet. Jag kan hålla med om att nötter fungerar hur bra som helst istället för godis men det är så lätt att gå för långt.

2010-01-25 @ 21:55:19
URL: http://pernillaceciliablom.blogg.se/
Postat av: frida

Det går ju som en dans och det viktiga är ju dem dagarna som du har lyckats stå emot och inte dagen som du gjorde ett aktivt val.

2010-01-26 @ 22:02:10
URL: http://fridfullt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback