STYRKA

Kylan håller i sig och eftersom någon slags snuva pockar på i näsa och hals så tog vi oss till gymmet för dagens träning inomhus.

Det är så som det är känt - att det man tränar blir man bra på. Styrka är inte mitt fokus just nu och det kändes i hela kroppen. Dock tror jag verkligen att jag behöver mindre inslag av kärnstyrka för att må riktigt bra och dessutom blev jag påmind om hur kul det är. Jag trivs verkligen på gymmet.

Överkroppen fick sig en rejäl omgång utan att jag pressade mig till det yttersta men jag gissar på träningsvärk imorgon i alla fall.

Mest öm blev jag i händerna och det om något är väl ett tecken på att jag nött hantlar alldeles för lite på sistone...



I övrigt kämpar jag med att äta upp det sista av mitt hembakade julgodis. Och så har jag också filat på en årskrönika som så många andra, men min kommer inte förrän året är slut. Flera dagar kvar att njuta av på 2010 ännu!

Kommentarer
Postat av: lina

Per kommer stå på flygplatsen, pirrar lite i magen, så länge sen vi sågs nu, hihi :) Tack i alla fall söta du!



Hoppas snuvan är bättre idag!



Kram!!



2010-12-29 @ 08:31:22
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Fitnesscoachen

Men du, om du har problem med att äta upp det där så kan du skicka lite till mig, såg ju grymt gott ut! :D

2010-12-29 @ 09:29:14
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnesscoachen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback