PLANERING

Mina ben känns som mos fastän de är stenhårda och otympliga att släpa runt på idag och trots det känner jag mig så där löljigt välmående så där som träning får en att känna.

Imorgon ska jag och Elin köra en repris på förra onsdagens "mördar-pass" och jag sitter och laddar med nya övningar från boken Chockträna, det låter som att det kan bli bra! Vi får även förstärkning av Lisa (min tjej-klassiker-vän från Funbeat) och det gör det hela extra roligt!

Eftersom jag har möjlighet att påverka så kollar jag främst på övningar för överkroppen, man får ju inte vara dum...


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, ambitiöst! Jag har en favorit jag nog kommer att lobba för men den involverar benen ganska mycket och stavas SLALOMBACKE! Mohahaha...

2010-08-03 @ 21:40:40
Postat av: lina

Åh vill också vara med på er träningsdag!

Vi får fixa en i de norrländska skogarna sen :-)



Jo vi hann med mycket när bror,matilda och ester var här, mycket mys och bus. allstar maten får inte en tia från mig men milkshaken dricker jag gärna igen :-) så god! den får vi prova någon gång här framöver!



idag tog vi en tur ut till rödkallen, den finaste turen vi varit med om i sommar, helt vindstilla. lyckad skärgårdstur med mamsen :-) njuter av besök!



Ha det grymt kul imorgon!!



Masssssvis med kram!!!!

2010-08-03 @ 22:06:11
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack snälla Annika för infon.

Vad använder du för webbläsare?

2010-08-04 @ 10:56:01
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vad kul att du hittade till min blogg! Och lika roligt att jag hittade din. Jag är också förälskad i fjällvandring och det var kul att läsa om ditt äventyr. Planerar för fullt min nästa tur till fjällvärlden vilket troligen kommer att bli Jämtland/Storulvån i september :-)

2010-08-04 @ 16:10:52
URL: http://ullisanteckningar.blogspot.com
Postat av: Anki

Har precis suttit och läst igenom dina inlägg från den senaste veckan. Fjällvandringen såg helt underbar ut och jag blir verkligen sugen. Med tanke på att mina föräldrar har stuga i fjällen har jag ju de bästa förutsättningarna men tyvärr räknas myggen fortfarande som en för stor nackdel för att jag skall ge mig ut. Men till hösten när de börjar somna in måste jag nog också försöka ta mig ut på någon dagstur iaf..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback