FÄRG

Det blev en hel del prat om färg i helgen. Inte bara för att det var en gul påsk, vi ville ha blå himmel och jag hade ett nytt rött hårband utan för att vi faktiskt bodde en natt hemma hos en inspirerande färgterapeut.

Jag fick bl.a. veta att min färg var violett och blev i samma veva påmind om det nyttiga med färgglad mat. Jag tycker dessutom att det ser trevligare ut på tallriken med färg.









OK, de här sista färgerna kanske inte är så nyttiga men väl så goda en lördag som denna.

Kommentarer
Postat av: Anki

Oj vad sugen jag blev på jordgubbar nu! :)

Postat av: Lina

Lyx med jordgubbar, hos mig också :-) Gott i magen, en smak av sommar!



Längtar till slutet av april :-))

2010-04-10 @ 22:54:34
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback