TRÄNING

Inlines, med stavar 1 tim 15 min

Det var så nära, igen, att jag fastnade hemma. Det var så fint väder och jag hade tänkt att springa men kroppen kändes tung och jag började den farliga övertalningen om varför jag kunde unna mig att stanna hemma. Jag hann äta lite glass och slappade en stund och läste träningstidningar. Då kom inspirationen: solig, varm kväll och inlines? Fick med mig Lina ut och det var otroligt häftigt att övervinna rädslan, nervositeten och sen känslan av att nästan åka skidor igen när jag stakade. Underbart!

Det blev iaf drygt en mil totalt inklusive mycket bromsträning.


Vackert i hamnen, en torsdagskväll


Hjälm måste man ha! I alla fall när man är så vinglig som jag är...


Lina var duktig och snabb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback