LÄTT PANIK

TRE dagar... om tre dagar vid den här tiden är det över. Tjejklassikern. Mitt sista delmoment löpningen, genom Lidingös terräng och backar ska vara avklarad om allt gått vägen.

Jag har inte tränat så mycket som jag hade önskat. Löpformen har inte gått framåt sedan Tjejmilen en månad tillbaka.

Igår och idag är överstrykna med ett tjockt svart streck. Huvudet har hindrat mig från att göra något. Uppladdningen är noll och jag har dessutom ätit godis för att "trösta" mig. En helt galen matematik men det blir lätt så.

Målet är fortfarande att klara loppet på 1 h 5 min. Med alla skräckbackar och vissa partier med gång(?) och dagens form så är jag nöjd med eventuella sextiofem minuter i spåret. Min motivation är att genomföra alla moment med stolthet och på bästa möjliga sätt. Den som lever får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Träningsglädje

stort lycka till, tror du kommer genomföra det med bravur

2009-09-24 @ 23:08:42
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Malin

Jag känner igen mig i det du skriver. Löpträningen har inte alls blivit så som jag tänkt mig, och känns inte alls som jag förbättrat mig. Dessutom har jag varit krasslig nu i två veckors tid. Fortfarande småsnorig och blir varm vid minsta ansträgning. Hoppas dock att vakna pigg som en lärka imorgon. Målet på 1.20-1.30 är reviderad (fast ändå sitter det kvar nånstans i bakhuvudet som inte riktigt går att sudda bort). Vet inte alls om jag komemr orka imorgon, är jag inte helt frisk får jag ta det riktigt riktigt lungt. Genomföra loppet enbart för att klara Halvklassikern. Känns ju sådär men inte så mkt att göra.

Jag tror definitivt att du kommer klara 65 min!! Jag tror på dig!!

2009-09-25 @ 06:58:36
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Lina

Med din otroligt starka vilja så tror jag att det kommer gå jätte bra!! Jag liksom Malin, vi tror på dig!!! Du är stark och jag hejar på dig!! Tänk vad vi kämpade sista dagen i Ride of Hope med alla dessa backar, det var jobbigt men vi klarade det!! :-) Du kommer att klara det fint det är jag övertygad om!!



STORT LYCKA TILL!!!

Håller mina tummar och hejar på dig!!!



KRAM!

2009-09-25 @ 09:45:52
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Erika

Det kommer gå jätte bra!! Vi får köra gemensam pepp i helgen! Jag känner mig inte heller alls i löpform... Men oj vad skönt det ska bli att ha genomfört tjejklassikern! Ladda ordentligt nu så ses vi! Kram

2009-09-25 @ 09:59:25
Postat av: Anna

Du! Det kommer att gå så grymt bra för dig!

KRAM

2009-09-25 @ 11:03:55
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Anki

2009-09-25 @ 11:37:22
URL: http://metrobloggen.se/vagen
Postat av: Anki

Hmm blev ett tomt inlägg det där..:(



Tänkte skriva att jag ville önska dig lycka till på söndag. Jag startar ju tjugo minuter innan dig men kanske ses vi där i vimlet..:) Stort lycka till i alla fall! Snart är vi i mål..:)

Postat av: mickehero

Kom igen, det kommer att gå som smort ;)!

Backarna ska du inte vara orolig för, jag hade också ångest inför backarna den gången jag sprang "stora" Lidingöloppet och det var visserligen ganska kuperat sista milen men bara man håller jämn o fin fart så går det bra.



Sen så tycker iaf jag att det går lättare att springa i terräng än på asfalt, skonsammare mot benen och vackra omgivningar, bara till att tänka positivt alltså :)!



Lycka till!

2009-09-25 @ 15:12:02
URL: http://www.trimmadelvisp.blogspot.com/
Postat av: Snorkkis

Kommer att gå kanonbra! Lycka till - och tänk vad stolt du kommer att vara på söndag!

2009-09-25 @ 16:47:45
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback