DAGENS TRÄNING

Roddmaskin, 30 min

6 km.

Löpband, 40 min.


Rejäl lutning 3,0. Inför Lidingö tänkte jag, och så kändes det i benen också. Löpbandet visade helt galen hastighet men jag körde på känsla, uppskattningsvis knappt 6 km totalt men nöjd ändå.

Idag var det segt att ens ta sig i kragen och byta om. Det är svårt när jag jobbat över, börjat bli hungrig, somnat på bussen att då försöka ladda om. Men, det blev iaf lite träning. Imorgon är jag på tjänsteresa hela dagen och tyvärr ingen träning.

Kommentarer
Postat av: emelie

Körde du på löpbanden på world class? Där är hastigheten olika vilket band man väljer. På en del kan jag jogga lätt i 10km/h medan jag på ett annat inte har en chans att springa i 8km/h. Riktigt irriterande och vet inte riktigt hur jag ska få till bra löpträning när det är så.

2009-09-21 @ 22:28:09
URL: http://emelille.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag sa till en tjej för ganska länge sen. Hon menade att det var olika beroende på vilket märke löpbandet var av. Jag tyckte det lät konstigt. Om man kör bil i 50km/h är det förhoppningvis samma hastighet oavsett om man kör ford eller audi....

2009-09-22 @ 11:28:24
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback