DAGENS TRÄNING

Jag har känt mig oförskämt pigg idag trots helgens bravader. Jag hoppade dock över måndagens härliga 75-minuters-spinning men tog mig ner till gymmet en sväng.

Roddmaskin, 15 min

3 km.

Styrketräning, 60 min

Hela kroppen men med visst fokus mot skidåkning.

Bicepspress, hantlar 6-7-8-9-8-7 kg. Triceps, bakom huvudet 6 kg. Triceps kickback, 5 kg. Axlar rakt fram, 3 kg. Axlar hantellyft åt sidan, 4-3-4 kg. Rygg, latsdrag 34 kg. Rygglyft, m 5 kg. Magstol m 5kg, raka och sneda. Tricepspress cc, 27 kg.

Crosstrainer, 15 min



Kommentarer
Postat av: Lina

Duktig du är på att köra styrketräning. Jag har inte riktigt tagit tag i den biten häruppe. Men jag tror att när Per kommer upp så får det bli lite styrketräning tillsammans.



JO jag har anmält mig på deras sida, jag registrerade mig och så stod det att det är många på väntelista och att de som kommer med ska snarast få veta det. Lite luddigt på registreringen, men jag hoppas att jag gjorde rätt. Nu är det bara och vänta och hoppas innerligt att jag kommer med. Blir såå tokig på mig själv att jag inte kunde anmäla mig tidigare.

Vi får hålla tummarna!



Och nästa år måste det bli en tripp till götet :-)



Kram!

2009-10-27 @ 06:16:33
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Miss Agda

Vad du har kört hårt trots helgens superträning! Bra där (fast vila är också viktigt, men du valde ju aktiv vila idag :-)

2009-10-27 @ 19:45:14
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Susanna

Oj det var inget dåligt pass sådär dagen efter! Själv försökte jag mig på styrka igår också men orkade inte speciellt mycket utan svettades mest :)

2009-10-27 @ 21:52:15
URL: http://powersus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback