MYSMIDDAG

Efter löpningen gjorde tjejerna sällskap hem till mig och duschade och lagade mat. Väldigt trevligt med middagssällskap och att få glädjas över kvällens bedrifter tillsammans.

18d9439910c7381f91ff9e8d32e16388.png
Emelie, Ylva och Elin

 
Elin och jag, nyduschade och hungriga


Storkok, färskpasta med kyckling, franska örter och championer

Efter maten var alla trötta och landade i soffan för lite surr och massa fnitter. Ingen orkade varken fixa i ordning eller äta någon fruktsallad som var tänkt som efterätt. En toppenkväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken kväll!! Imponerade pass och så roligt att få sällskap av flera, kul!! Tjejmiddag mitt i veckan är ju inte heller några fel. Speciellt inte efter ett hårt träningspass. Då kan man ju vara mer än nöjd.



Anders är förlamad i benen o sitter i rullstol. Ja enormt vilka krafter som finns inuti oss och vad träningen kan ge.



Har funderat lite ang. helgen. Vill jättegärna åka till fjällen, men känns som den helgen är sådär. Känns som om jag borde gå på julfesten/middagen med jobbet. Vi måste nästan boka in nån helg i januari. Borde nog ta tag i det hyfsat snart kanske så att det blir av.

2009-11-04 @ 09:11:21
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller med Malin, vilken kväll!!

Fantastiskt bra jobbat av er! Kul att vara så många och springa tillsammans. Och vilken mysig avslutning med middag!



Jo jag har fått en inbjudan till VR med Ride of hope, men när jag går in på VR hemsida så hittar jag inte anmälan någonstans:-( Vet inte hur jag ska göra. Men har mailat Anders, så hoppas att han kan hjälpa mig. Vill ju så gärna cykla med er!!



Kram!!



2009-11-04 @ 09:56:17
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anki

Vilket pass ni gjorde! Låter riktigt skoj..:) Vill verkligen komma igång med löpningen igen jag å.. Dock inte idag för har världens träningsvärk sedan mitt benpass på gymmet igår..



Tack för tipsen om att jag skall skjuta fram höften när jag åker längdskidor också. Skall helt klart tänka på det nästa gång jag får chans att åka!

Postat av: Coyntha

DEt är alltid roligt att träna med sällskapet!

Vad duktiga ni var!

Vi får planera att träna tillsammans! Vi är ganska nära....

Kram.

2009-11-04 @ 10:28:55
URL: http://www.coyntha.wordpress.com
Postat av: Lina

Vätternrundan är nu BOKAD och klar :-)

TeamRideofHope here I come!! Weho!

Hoppas nu att allt blev rätt! Åh det kommer bli helt underbart att få cykla runt sjön med er! Vilket pepp!!



Stor kram!

2009-11-04 @ 14:07:46
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anki

Precis, det var höjdprofilen jag tänkte på. Vore ju jättekonstigt om de har valt att tagit bort den från hemsidan helt... Jag hoppas det kommer tillbaka snart för vore ju kul att veta ungefär hur mycket backar man har framför sig så man vet hur mycket man kan ta ut sig innan backarna och hur mycket man måste spara på krutet till slutet..:)

Postat av: sanna

Vilket pass :) och vilken god mat!



Vad roligt att du hittat tillbaka till min blogg, blir glad av att få positiva kommentarer :) Så tack ska du ha! Jag kör bara utför, ska bli så härligt att säsongen äntligen kommer igång nu! Har för övrigt som mål att få mig några längdåk denna säsongen också :) Åker du något?

2009-11-04 @ 17:47:11
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: emelie

Tack för en jättetrevlig kväll! Det får vi snart göra om.

kram

2009-11-04 @ 20:40:52
URL: http://emelille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback