MELLIS

Jag sprang in på Hemköp efter jobbet och var så sugen. Huvudet och magen gick ihop gemensamt och bara skrek efter något att stoppa i munnen.

Jag är så glad de gånger jag känner så och faktiskt lyckas motstå godissuget. Jag sneglade på chokladbitarna, naturgodiset och allt annat frestande... det här var det snabbaste och bästa jag kunde hitta att äta på bussen hem.


Hittade en nyhet för mig i kyldisken

Sen kompletterade jag med två smörgåsar, de goda frökusarna, med skinka och ost och för en gångs skull lite grönsaker också. Fint och väldigt gott!


Goda frökusar med smaskigt pålägg

Nu blir det gymmet en snabbis mellan tvättmaskinerna...

Kommentarer
Postat av: izza

Frökusarna är verkligen goda! Hm, man kanske skulle gå ut i köket och bre sig en macka ;)



Hahaha! Jag vet verkligen inte hur jag lyckades med de där svettfläckarna! Kan ju vara som du säger för att man är framåtlutad. Men har aldrig tidigare lyckats att få till det på det viset ;)



Jag brukar tänka på varenda spinningpass jag är på nuförtiden "det HÄR är det mest svettiga passet jag varit på", känns som jag svettas mer och mer nuförtiden!! Haha.

2009-11-19 @ 21:12:02
URL: http://runrunner.wordpress.com
Postat av: sanna

Frökusar är så himla gott :)

2009-11-19 @ 22:12:03
URL: http://capturethismoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback