DAGENS TRÄNING

Löpband, 30 min

5 km. Varvade 9,0-9,5-10,5-12,0. Kändes bra. Hade nya skor med mycket studs i.

Core, 30 min

Styrka för mage och rygg. Tar otroligt bra. Ska lägga dessa övningar på minnet för de är enkla att komplettera vilket pass som helst med.

Mage:
Ben rakt upp och armarna upp, små lyft överkropp/rumpa.
Samma men åt sidorna.
Långsamma situps med armarna framåt, uppåt, åt sidorna.
Situps med benen i 90 grader, doppa tån och möt diagonalt.
Rygg:
På mage lyft armar och ben som spik, gör snöängel
Samma men benen stilla i luften och böj in armarna, böj ut en i taget lyft och titta på armen mot taket
Planka
Planka åt sidan, på händerna och på armbågarna.
Varva planka och sidoplanka
Liggande på sidan med armen i marken, benen lyfta på höften.
Gör små cirklar med övre benet, saxa med båga benen i luften.
Lyft övre armen och hitta balans.
Liggande på sidan med armen i marken, sät i övre armen som stöd och möt knä mot armbåge.
Stå i planka och kliv in med ett knä i taget

Spinning, 60 min

Bra pass, svettigt!


Jätteblöt och nöjd! Lustigt att jag svettas överallt typ utom under armarna...

Kommentarer
Postat av: Erika

Sa ju det att du tränar som en tok nu förtiden!! ;)



Idag har iförsig jag kört nästan samma, minus corepasset... =)



2009-11-15 @ 21:55:57
Postat av: frida

Snygg knut!

2009-11-15 @ 22:16:01
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Postat av: Miss Agda

Bra kört tjejen, IGEN!!!

2009-11-15 @ 22:30:53
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback