DAGENS TRÄNING

Löpning, 20 min.

3,3 km. Hann ut i solen och tog ett varv runt Strömmen. Skönt att springa ute och kul att springa gamla rundan som jag kämpade så med i somras för att orka runt :)

Cross-fit, 30 min.


Intensiv styrke- och konditionsträning. Benböj med hantlar och spark. Armhävningar på bräda. Bänkpress. Frivändning. Hopp från bräda med djupa benböj. Utfall på bräda. Hopp från alla fyra med varannat benlyft. Axellyft rakt åt sidan m hantel. Bicepscurl. Burpies med tricepsarmhävning. Alla övningar 21, 15, 9 rep.

Cross-trainer, 20 min.

Lite extra kondition kan inte skada.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag vill testa crossfit! verkar va lite som army training..

2009-05-05 @ 08:13:06
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: emilia

Jag har aldrig testat crossfit men det verkar jätte roligt och effektivt, är det något du rekomenderar?

2009-05-06 @ 14:56:33
URL: http://enmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback