DAGENS CYKLING

Cykling, 1 h 33 min.

38 km.
Fin och skön kvällstur till Norsholm. Fick sällskap av Micke och det är alltid lite roligare att få lite draghjälp och en bra vägvisare. Jag har så grymt dåligt lokalsinne men han menade på att som cyklist lär man sig att hitta bra och det vore ju en kul bonus.

Jag blir så glad av att cykla och av att få vara ute en sådan här kväll när solen skiner och värmer. En ledig helg stundar och det var vackert längs vägen där kossorna betar och längs Göta kanal där segel- och motorbåtarna börjar samlas.


Hej Idyll, liksom...


Spegelblankt på kanalen

Det var stärkande att känna att det var ännu lite enklare att cykla iväg idag. Jag både visste vilka kläder jag skulle ha på mig, vilka tillbehör som behövdes och även kändes det mycket mer bekvämt att hoppa på cykeln och trampa iväg med en något minskad oro, knappt någon alls...

 
Min cykelinspiratör och jag


Sydväst

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst blir man glad av att cykla! Fin omgivning har du oxå med Göta Kanal, här borta i närke får jag nöja mig med skog och fina slätter :)

Ligger i soffan och laddar för dagens cykeltur. Har precis intagit en grötfrukost, så vilar lite innan jobbet skall göras :)

Ha en underbar dag ute i solen och på cykeln!!

2009-05-30 @ 08:49:48
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Malena

Mycket vackra bilder! Snacka om ultimat träningspass, träna och njuta av omgivningen!



Hoppas du får till ett antal mil i helgen!

2009-05-30 @ 09:59:48
URL: http://bredablick.wordpress.com
Postat av: Annelie

Tummen upp för dig, du är jätte duktig. =D

Kram kram.

2009-05-31 @ 08:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback