OMJUSTERING

Så här ser det ut idag när jag loggar in på funbeat. Diagrammet visar min vanligaste träning de senaste 60 dagarna i antal minuter.




Nu är det nytt sikte inställt på cykling och längdskidorna blir troligen lagda på hyllan några månader.

Önsketänkande är att Cykling blir den största tårtbiten och därefter Spinning. Löpningsdosen ökar förhoppningsvis med det kommande vårvädret och ljusare kvällar. Simningen ska jag hålla i några veckor till och Styrketräning tror jag alltid är bra att komplettera med.

Promenader skriver jag upp när jag har bytt om till träningskläder och blir varm/svettig. Det är skönt att ta en snabb promenad någon dag när man av olika anledningar inte kan eller hinner träna något annat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Min önskning är att byta ut "löpband" mot bara "löpning". Frisk luft behövs!

2009-03-19 @ 13:46:48
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: ola

Sitter nu och stretchar och orkar innte räkna ut din vecko-dos med träning. Hur många timmar blir det i snitt i veckan? Tjej-vättern blir en baggis för dig iaf.

2009-03-19 @ 17:10:13
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: JoHo

Åh, är du OCKSÅ på Funbeat! Vad heter du? Jag heter JoHoD och vill ju genast bli din kompis :)



...och på tal om tårtbitar så BRUKADE mina bitar "löpning" och diverse "gympa" vara MYCKET större än de är idag. Nu blir det mest promenader och cykling - vilket jag på ett sätt är glad över (att röra på sig är alltid bra!) men ah, jag VILL ju hållas med mer svett-träning :p Måste bara hitta nån lämplig form som inte är "obehaglig" ;)



Hoppas du får en superb helg!

2009-03-20 @ 22:35:15
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback